تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

انتخاب 100 برند برتر بر اساس متدولوژی میلوارد براون

رتبه‌بندی Brandz متعلق به شرکت Millward Brown، از 100 برند برتر نشان‌دهنده تأثیرات روزافزون برندها بر ارزش مالی شرکتهاست. برند گوگل با ارزش 1/86 میلیارد دلار، به عنوان ارزشمند ترین برند در سال 2008 معرفی شد. روندهای جدید و نوظهور در رتبه برندها در سال 2008 شامل موارد ذیل است:


• رشد قدرت برندهای آسیای شرقی: 7 مورد از 100 برند برتر سال در اقتصادهای آسیایی شکل گرفته و متعلق به سه کشور ژاپن، کره و هنگ‌کنگ می‌باشد. ارزش افزوده این برندها نسبت به سال گذشته 7% رشد داشته است. از سوی دیگر، ارزش چهار برند چینی که در زمره 100 برند برتر امسال معرفی شدند، نسبت به سال گذشته بیش از 51% رشد داشت. این چهار برند متعلق به شرکتهای China Mobile، Bank of China ، ICBC و China Construction Bank بوده و همگی در ابتدای مسیر توسعه فعالیت و ورود به عرصه های بین المللی قرار دارند.
• نقش کشورهای رو به رشد : بازارهای نوظهور نقش کلیدی در تقویت رشد برندهای بین‌المللی (نظیر Gucci و Apple) دارند. علاوه بر آن، رتبه‌بندی جدید نشان می‌دهد که برندهای چینی و روسی به تدریج از قدرت زیادی برخوردار می‌شوند، MIS اولین برند روسی است که امسال در مقام 89 قرار گرفته و علاوه بر آن برندهای برگزیده از هند و برزیل نیز برای اولین بار در زمره 100 برند برتر قرار گرفته‌اند.
• حضور پررنگ برندهای فعال در عرصه تکنولوژیهای نوین: صنایع وابسته به تکنولوژی جدید (نظیر موبایل) 28 مورد از 100 برند برتر سال 2008 را تشکیل داده و پرتعدادترین برندهای برتر سال 2008 به شمار می‌آیند. ارزش مجموع این برندها بیش از 5/187 میلیارد دلار است. این ارزش نیمی از ارزش کل برندهای برتر سال را تشکیل می‌دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
اسدی طاری جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://assaditari.blogfa.com

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد