تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

موفقیت یعنی درست خرج کردن پول

صرف مبلغ زیادی پول موفقیت در یک مبارزه تبلیغی را تضمین نمی کند. داشتن مبلغ فراوانی پول نقد برای خرج کردن انتخاب شما یا محصولتان را بیمه نمی کند، مگر آنکه در جهت یک برنامه تبلیغاتی خرج کنید که تصویری روشن و پیگیر از محصول شما را برای مخاطبان فراهم آورد. مسلما در نقطه مقابل اگر در حساب بانکی شما پول هنگفتی نباشد، مشکل بتوانید تصویری از کالا یا خدمات خود ارائه دهید. اما اگر جیب پر پول داشتید چه کسی را باید استخدام می کردید و آنان چه برنامه ای را برای شما می توانستند طراحی کنند؟  
بله مشاوران یا کارشناسان خبره روابط عمومی به شما خواهند گفت همان چیزی را بگویید که مخاطبان فکر می کنند، کاری بکنید که دیگران احساس راحتی کنند و اوضاع را برای منافع خود چگونه کنترل کنید.
بنابراین وجود یک کارشناس روابط عمومی یا تبلیغات است که در کنار جیب پر پول شما معنی پیدا می کند. این را نباید فراموش کرد که شما در عصر و فضای در حال ارائه خدمات یا محصول هستید که مخاطبان شرایط فکری و اجتماعی خاصی را به خود گرفتند و شناخت درست حامعه است که موفقیت یک برنامه تبلیغی را تضمین می کند . زمانه توسل به ابزار تبلیغی کهنه سپری شده است و در این دوره محصول و خدمات و حتی شما را خلاقیت های ویزه معرفی می کند و در نهایت مخاطب را اقناع می سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد