تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

محرم و توجه به عناصر تبلیغات دینی

                

محرم هر سال برای من با حسرت های زیادی طی می شود. حسرت به خاطر اینکه در عرصه تبلیغات دینی بسیار ضعیف عمل می کنیم و دانشگاهیان و افراد متخصص تو این مورد ورود نمی کنند دین دستورالعمل زندگی است و استمرار در امر تبلیغات دینی نیز ضرورتی انکار ناپذیر است . در واقع تبلیغ و مذهب لازم و ملزوم یکدیگر هستند .

یادم هست سال ۸۴ طرح یک برنامه تلویزیونی با محوریت محرم را به شبکه ۵ ارایه کردم ، تمام ذهنیت من در نگارش آن این بود که چطور می توان  دوران نوجوانی و جوانی امام حسین(ع) را مورد تحلیل قرار داد تا چراغ راه جوانان امروزی باشد. 

آنجا بود که  متوجه شدم باید بحثی در دانشگاههای ما باشد که با  توجه به مباحث تبلیغات دینی و مخصوصا ماه محرم و اتفاقهای که در این دوره افتاده است را مورد تحلیل ارتباطی قرار دهد.سالهاست سخن از ورود غیر اصولی و بی پشتوانه تاریخی علمها و انواع وسایل اعزاداری به ایران و اسلام می زنیم اما تاکنون کار تبلیغی اصولی برای روشنگری افکار عمومی صورت نگرفته است تا ریشه این انحرافات کنده شود. بنابراین لازم و ضروری است با برگزاری نشستها علمی این دغدقه حل شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
REZA شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ق.ظ http://REZAPC7000@YAHOO.COM

اگه گوشی موبایل مجانی میخوای پس بیا بلاگ من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد