تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

تبلیغات چی

تبلیغات = موفقیت در سیاست ، تجارت و رقابت

تبلیغات اینترنتی بر چه معیار های مجاز است

در سالهای اخیر بر اثر تبلیغات و نوشته های کارشناسان در خصوص مزایا و تاثیرات تبلیغات اینترنتی،شاهد نوعی هجوم بی برنامه و بی هدف سازمانها و موسسات دولتی و خصوصی برای بهره گیری از این نوع تبلیغات هستیم.اما آنچه حس کنجکاوی را تحریک می کنید این است که آیا هر نوع تبلیغات اینترنتی مجاز است؟ 

آنچه در تبلیغات همواره مورد نظر بوده و برای ارایه یک اثر تبلیغی تاثیر گذار از آن نام می برند عبارتند از:شکل یا قاب تبلیغ،رسانه یا کانال،پیام و در نهایت مخاطبان هدف می باشد. 

حال باید دید چه تعداد از تبلیغات ارایه شده در وب سایت ها این اصول را رعایت نمودند. با نگاهی عمیق و کارشناسانه به نوع تبلیغات اینترنتی موسسات و سازمانها متوجه می شویم که این موسسات بدون در نظر گرفتن مخاطبان هدف تنها تبلیغ می کنند و در همین حال انتظار دارند مخاطبان بیشتری را جذب کنند. که البته بخشی از نوع تفکر به رواج بدون تعریف هدفمند تبلیغات اینترنتی در جامعه بر می گردد و بخشی دیگر به اصطلاح روابط عمومی الکترونیک مربوط می شود.

بنابراین باید توصیه نمود روابط عمومی ها که اصولا عاملان و سفارش دهندگان تبلیغات در سازمانها محسوب می شوند با تجزیه و تحلیل دقیق موضوع و شرایط جامعه رسانه را انتخاب کنند و با برداشت و تعریف مخاطب هدف ،تبلیغ متناسب را در وب سایت ها ارایه دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد