تبلیغات چیست؟
معرفی یک کالا به مخاطب، اگرچه مرغوب نباشد، معرفی خدمات یک سازمان یا موسسه اگرچه مطلوب نباشد و یا معرفی یک شخص برای کسب مقبولیت و مشروعیت اگر چه مقبول نباشدو... .
پس این را قبول داریم که تبلیغ ، معرفی یا توصیه می کند که یک کالا یا شخص را بپذیریم.البته پیامی که این وسط منتقل می شود و قالبی که این پیام را منعکس می کند حائز اهمیت است.پیام اولین تیری است که سازمان و موسسه با کمک مشاوران تبلیغاتی می سازد و به سمت مخاطب پرتاب می کند.اگر این پیام درست انتخاب شود و به شکلی حرفه ای بیان شود مغز مخاطب همیشه در تسخیر شماست و اگر چنین نشود وای به حال شما.
پس تبلیغات نیاز به خلاقیت دارد،خلاقیتی متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم و پیشنه تاریخی مردم نه صرفا زیبایی.اگر به مخاطب و عوامل تاثیر گذار او توجه نکنیم و آنها را نادیده بگیریم و به معنای دیگر به شعور مخاطب توهین کنیم، تبلیغات را باید فراموش کنیم.
درود
پرسیده بودید من خارج از ایران مقیم هستم ؟
چطور مگه ؟